Ce planuri aveți pentru 2023 și ce rezultate a înregistrat compania anul trecut, la nivelul afacerilor și portofoliului de clienți?
În ciuda provocărilor generate de investiția tip greenfield din 2022 în fabrica nouă de producție, am reușit anul trecut o creștere a cifrei de afaceri de peste 10%. Roadele acestui an se văd deja, în T1 având o producție livrată dublă față de cea din anii anteriori.
Ținând cont de proiectele în lucru, estimăm că vom menține acest ritm de creștere la nivelul întregului an 2023, iar acest lucru va securiza planurile de creștere cu peste 30% a cifrei de afaceri.
Pe de altă parte, intenționăm o extindere a parteneriatelor cu ceilalți furnizori de servicii de fit-out din piață prin prisma seriozității pe care o aducem în producția și montajul mobilierului custom-made.
Începând de anul trecut am dezvoltat mult mai puternic proiecte din segmentele de sănătate și HoReCa, crescând ponderea acestora la peste 40% din portofoliul companiei.
Care sunt tendințele pe care le observați pe piața de amenajări interioare din România?
Tendințele de design și amenajare interioară pe piața de birouri și comercială pentru 2023 în România sunt aliniate cu cele globale, în scopul creării unui mediu de lucru sănătos și care promovează starea de bine.
Sustenabilitatea este în topul tendințelor din anul 2023, lemnul, sticla, piatra sau metalul fiind materiale folosite frecvent. Designul wellness înseamnă spații cu multă lumină naturală, obținută prin maximizarea utilizării pereților de sticlă, prin implementarea de soluții digitale high-tech și a unor spații de lucru agile, în care se combină zone de lucru private cu cele partajate și zone neutre de relaxare, obținându-se astfel spații de lucru atrăgătoare.
Ce industrii domină în portofoliul de clienți al THETA Furniture & More? Există anumite sectoare care au avut un volum de cerere în creștere?
De la înființarea companiei în 2008, THETA Furniture & More a amenajat peste 400.000 mp de spații interioare, pentru mai mult de 1.800 de clienți, companii locale și internaționale, cu spații localizate în clădiri din cele mai importante zone de birouri din București.
Deși, în ultimii doi ani, proiectele de amenajare sau reamenajare de spații de birouri au predominat, segmentele medical și HoReCa au recuperat puternic. În contextul stagnării pieței de birouri, am realocat capacitatea de producție și servicii și către alte zone cum ar fi: spații medicale, HoReCa și educație. Până în prezent, compania a livrat peste 1.200+ spații de birouri, 500+ spații comerciale și 120+ spații HoReCa.
