Specializat în ingineria materialelor, Cătălin Rotaru are aproape 24 de ani de experienţă în industria ceramicii. Înainte de a se alătura THETA, Cătălin a ocupat timp de patru ani poziţia de Group Commercial Manager la KAI, companie producătoare de ceramică deţinută de Marazzi Group (parte din Mohawk Industries, lider mondial în produse pentru pardoseli). Până la achiziţia acesteia de către compania americană, el a fost timp de 10 ani country manager pentru România, reuşind să dezvolte KAI de la nivelul de nou intrat pe piaţă până la cel mai important furnizor de plăci ceramice din ţară.
În poziţiile ocupate anterior la alţi jucători de vârf din domeniu, precum Lasselsberger sau Cesarom, Delta Distribution, Cătălin Rotaru a coordonat activităţi de producţie, vânzări şi marketing (de la proiectarea şi producţia plăcilor, managementul produselor şi mărcii, dezvoltarea relaţiilor comerciale cu o gamă largă de vendori şi furnizori responsabili de lanţul de aprovizionare).
Cătălin Rotaru a urmat cursurile de Master of Business Administration ale BISM – Bucharest International School of Management, având, de asemenea, şi o serie de formări şi perfecţionări în management operaţional şi de echipă. Are un Master în Ingineria Sistemelor Industriale şi a absolvit Politehnica Bucureşti, Facultatea de Ingineria Materialelor.
“Sunt recunoscător echipei extraordinare de profesionişti alături de care am crescut compania în toţi aceşti ani. A venit momentul să trecem la următorul nivel în dezvoltarea noastră. Predându-i ştafeta de CEO lui Cătălin şi păstrându-mi implicarea în zona de dezvoltare strategică de business, sunt sigur că, împreună, vom continua să creştem pe piata locală şi, de asemenea, şi să devenim o companie cu prezenţă internaţională mai intensă.” spune Florin Gheorghe, co-fondator THETA Furniture & More.
“Colaborând îndeaproape cu jucători din piaţa de spaţii de birouri şi alte spaţii comerciale din România, este o provocare cu adevărat fascinantă să mă îndrept acum către amenajări interioare şi fit-out. Consolidarea poziţiei de lider pe piaţa locală de amenajare interioară şi amplificarea promisiunii companiei de a livra soluţii inovatoare şi creative în calitate de antreprenor general de interior de renume, consider ca sunt obiective relevante în procesul de dezvoltare a companiei. Avantajul competitiv de a deţine propria fabrică de producţie mobilier personalizat va reprezenta în continuare punctul forte al companiei. Peste jumătate din proiectele livrate de echipa THETA sunt proiectate şi executate în fabrică şi ne dorim ca termenul “fabricat în România” să nu fie asociat doar cu tradiţia, dar şi cu calitatea”, a declarat şi Cătălin Rotaru.